Karin Van Eyndhoven

Bestuurslid

Dat Karin een rasechte Mallenaar is, blijkt uit het feit dat ze sedert haar geboorte in de gemeente huist. Een reden om ergens anders naartoe te trekken is er nooit geweest, want in Malle is het voor Karin aangenaam leven, maar alles kan natuurlijk beter. Dat geldt dan ook als haar drijfveer om de verandering in Malle te realiseren. Karin wil gaan voor een veilige, propere en bruisende gemeente, waar de mensen elkaar kennen en zich thuis voelen.

Degenen die Karin kennen, beschrijven haar als sociaal en recht voor de raap. Ze zet zich graag in voor haar medemens. Beroepshalve is ze onthaalbediende en houdt ze zich dus vooral bezig met mensen. Haar inzet richt zich in de eerste plaats tot haar man, Peter, met wie ze al heel lang gelukkig samenleeft. Ze heeft ook drie kinderen, die het nest al uit zijn, en twee kleinkinderen.

Haar vrije tijd brengt Karin het liefst door met een goed boek en verder is ze ook nog actief in de buurtwerking van het gebuurt Schildeken. Op culinair vlak laat ze zich graag in de watten leggen door de kookkunsten van haar echtgenoot.

Karin heeft zich voor N-VA Malle geëngageerd omdat het programma nauw aansluit bij haar eigen overtuigingen van goed bestuur. De partij kan al lang rekenen op haar helpende handen achter de schermen. Ze wil N-VA Malle zo goed mogelijk blijven steunen en helpen wanneer het nodig is.