Sanne Van Looy

Gemeenteraadslid en voorzitter

Sanne Van Looy (1991) woont al sinds haar eerste levensjaren in het mooie Malle. Na haar middelbare schoolloopbaan in Malle te hebben doorlopen, bracht ze haar studententijd door in Leuven/ Bologna en behaalde in 2012 een Master in de geschiedenis van de oudheid. Nadien stond Sanne een jaar als gedreven leerkracht voor de klas. Momenteel schoolt ze nog bij in de godsdienstwetenschappen.

Beroepshalve werkt Sanne als parlementair medewerker van Vlaams parlementslid Kathleen Krekels. Daar zet ze haar passie voor het onderwijs verder vanuit beleidsmatige hoek.

Op 1 januari 2013 legde Sanne de eed af als gemeenteraadslid. Haar aandacht gaat in het bijzonder uit naar jeugd, cultuur en onderwijs. Sinds maart 2016 bekleedt ze het voorzitterschap dat vooral in het teken staat van de gemeenteraadsverkiezingen. Samen met een uitstekend draaiende ploeg wil ze volle vaart vooruit naar 2018.

Als wakkere en bewuste Vlaming wil Sanne haar schouders zetten onder een beleid dat van Malle een mooiere en betere plaats maakt om te wonen en te leven. Age, si quid agis.