Schotse Avond 26 maart 2011

Op 18 maart 2011, over deze onderwerpen: Activiteiten en afdelingswerking

De kersverse N-VA afdeling Malle wil haar leden en alle geïnteresseerden warm maken met een eerste activiteit. Op 26 maart vanaf 19u30 kan men aanschuiven voor een typisch Schotse schotel, bestaande uit een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert. Nadien is er de mogelijkheid tot een heuse whiskyproeverij.

Speciale gast is Frieda Brepoels, die door haar ervaring als Europarlementslid voor N-VA en haar betrokkenheid bij de Europese Vrije Alliantie, ideaal gepositioneerd is om een woordje uitleg te geven over het engagement om staatloze naties zoals Vlaanderen en Schotland een stem te geven in Europa.

De Schotse avond wordt georganiseerd naar analogie met de succesvolle Catalaanse avond van 26 september 2010. N-VA Voorkempen organiseerde toen immers een gelijkaardig initiatief. Op het menu stond heerlijke Catalaanse paella en gastspreker Geert Bourgeois verzorgde het politiek karakter van het gebeuren.

Iedereen is van harte welkom voor dit alles vanaf 18u30 in zaal De Drie Rozen (kerkstraat 41-45) te ’s Gravenwezel voor de geringe prijs van 20€ per persoon. Organisatorische samenwerking zal gebeuren met N-VA Schilde, die tot voor kort samen met de Malse afdeling N-VA Voorkempen uitmaakte. Inschrijven kan nog bij Wouter Patho via wouter.patho [at] europarl.europa.eu of op het nummer 0495/152742.