N-VA heeft een hart voor Malle

Op 11 februari 2012

Op zaterdag 11 februari organiseerde N-VA Malle haar Valentijnsactie. De bestuursleden van N-VA Malle trokken de straat op om passanten in de gemeente een chocolaatje te overhandigen met daarop de boodschap ‘N-VA: een hart voor Malle’. Ruim 800 chocolaatjes werden zowel in Oost- als Westmalle uitgedeeld. De actie kon op veel belangstelling rekenen van de Malse inwoners.

Voorzitter Wouter Patho spreekt van een geslaagde actie: “Ondanks de bittere koude konden we op ons voltallige bestuur rekenen om te helpen bij de actie. Tegelijkertijd bedeelden acht mensen in Malle onze attenties aan verschillende supermarkten en op het dorpsplein. Onze eerste bedoeling was onze zichtbaarheid in de gemeente vergroten door een originele actie. Verder hadden wij een speciale boodschap voor de lokale middenstand en zelfstandigen die we allen persoonlijk bezocht hebben: N-VA Malle wil de mensen en hun noden een luisterend oor bieden.”

De reacties op straat waren erg positief. “De overgrote meerderheid van de mensen was zeer aangenaam verrast door onze attentie. Velen grepen de mogelijkheid aan om bepaalde grieven over de gemeente te uiten. Ook de nationale politiek laat niemand onberoerd. Wij voelen aan dat N-VA Malle met een positief alternatief kan komen voor de gemeente, en dat er een draagvlak is voor de partij op lokaal niveau”, aldus Wouter Patho.