N-VA Malle blikt terug op een geslaagde nieuwjaarsreceptie

Op 31 januari 2016, over deze onderwerpen: Activiteiten en afdelingswerking

Ook dit jaar kon N-VA Malle op een volle zaal rekenen tijdens de nieuwjaarsreceptie op zondag 31 januari dat naar jaarlijkse traditie doorging in de zaal van Sint-Paulus. Onder de vele leden en sympathisanten mengden zich ook parlementsleden Yoleen Van Camp, Valerie Van Peel, Kathleen Krekels en gastspreker Siegfried Bracke voor een gezellige babbel met het publiek.

De receptie werd feestelijk ingezet met hartige en zoete hapjes waartoe de aanwezigen zich met veel smaak lieten verleiden. Het uitgebreid aanbod werd ook dit jaar verzorgd door bestuurslid Diane Lenaerts en haar familie.

Voorzitter Herbert Van Oostveldt verwelkomde het publiek met een inleidend woordje. Speciaal te gast was Siegfried Bracke. Met veel animo vertelde hij over zijn ervaringen uit de kamer en stuwde aan op volharding ook op lokaal vlak. Dat de N-VA in Malle een partij van doorbijters is, werd door OCMW-voorzitter Wouter Patho met een terugblik in de verf gezet en door schepen Paul Van Ham met een aantal concrete toekomstperspectieven onderlijnd. Maar volharden deden we in de eerste plaats met een traditiegetrouwe Westmalse bedanking, die Bracke in ontvangst mocht nemen.