N-VA Malle heeft lijst voor verkiezingen klaar

Op 1 juni 2018, over deze onderwerpen: Activiteiten en afdelingswerking, Verkiezingen 2018

De leden van N-VA Malle gaven woensdagavond unaniem hun goedkeuring aan de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van 14 oktober. “Heel Malle kan zich in deze lijst herkennen,” klinkt het bij het lijsttrekkersduo Sanne Van Looy en Wouter Patho.

Alle huidige schepenen en gemeenteraadsleden stellen zich opnieuw kandidaat. Daarnaast hebben we ons kunnen versterken met nieuw potentieel. “Deze lijst is een spiegel van de Malse gemeenschap: van klinisch wetenschapper tot verpleegster, van leerkracht tot zelfstandige ondernemer, van verkoper tot gevangenisbewaker en schooldirecteur. Heel veel van onze kandidaten zijn ook actief als vrijwilliger in Malle. We zijn enorm trots op deze ploeg. Samen hebben we de ambitie om het resultaat van zes jaar geleden te overtreffen,” zeggen Van Looy en Patho.

De volledige lijst: 1. Sanne Van Looy (27), 2. Wouter Patho (36), 3. Mieke Vermeyen (63), 4. Dirk Gerinckx (55), 5. Sonia Van Hoof (59), 6. Dries De Vry (35), 7. Beatrix Knaepkens (59), 8. Jan Maes (49), 9. Els Raeves (34), 10. Carol Verhaegen (34), 11. Herbert Van Oostveldt (58), 12. Rit Cools (66), 13. Dirk Van Giel (58), 14. Jonas Jansen (26), 15. Jorik Lauryssen (28), 16. Daniëlle Verdonck (47), 17. Rudi Van den Langenberg (48), 18. Chantal Stoffelen (30), 19. Christophe Van Dyck (40), 20. Fried Vorsselmans (53), 21. Danny Van Looy (52), 22. Jeannine Vereycken (57), 23. Dirk Lingier (70), 24. Annelies Van Hoof (62), 25. Peter Lacante (59). Met 13 kandidaten uit Westmalle en 12 uit Oostmalle bewaart de N-VA een goed evenwicht tussen beide deelgemeenten.

Het Laatste Nieuws, vrijdag 1 juni 2018, pagina 17.