N-VA pakt uit met tien nieuwe namen

Op 16 mei 2018, over deze onderwerpen: Activiteiten en afdelingswerking, Algemeen Beleid, Verkiezingen 2018

Sanne Van Looy en Wouter Patho, het lijsttrekkersduo van de N-VA in Malle, lanceert de namen van de top-10 waarmee de partij in oktober naar de gemeenteraadsverkiezingen trekt. De twee zijn fier op een lijst die “een gezond evenwicht bewaart tussen beide deelgemeenten, tussen bekende en nieuwe gezichten en uitdrukkelijke streeft naar een vervrouwelijking en verjonging van het politieke landschap in Malle.”

De nummer 3 is huidig schepen Mieke Vermeyen. Dirk Gerinckx is leerkracht en staat op plaats vier. De drie volgende kandidaten Sonia Van Hoof, Dries De Vry en Beatrix Knaepkens hebben hun strepen verdiend in het vrijwilligersleven in Malle. Zelfstandige ondernemers Jan Maes en Els Raeves staan op plaatsen acht en negen. Met Carol Verhaegen, jonge moeder en werkzaam in het bedrijfsleven van Malle, is de top tien rond. Gemeenteraadslid Peter Lacante zal de lijst duwen.

<-- Het Laatste Nieuws, woensdag 16 mei 20
18, pagina 15.