“Wijkbabbels” N-VA Malle

Op 17 april 2012

Naar aanloop van de gemeenteraadsverkiezingen gaat de precampagne van N-VA Malle onverminderd voort. Na de succesvolle actie ‘Iedereen burgemeester’ van 10 maart, waar al een eerste maal naar de Malse verzuchtingen gepolst werd, is het nu de beurt aan een reeks “wijkbabbels” om de dialoog tussen de partij en de Malse inwoners aan te gaan.

“N-VA Malle komt de mensen opzoeken in hun eigen wijk”, legt voorzitter Wouter Patho uit. “Op vier zondagen (respectievelijk 22 april, 6 mei, 20 mei en 3 juni) strijken het bestuur, leden en kandidaten van N-VA Malle in de gemeente neer. Een paar dagen voor het evenement zullen de mensen van de wijk die we bezoeken een uitnodiging in de bus krijgen. Het is dan de bedoeling dat we met een eenvoudig standje, een hapje en een drankje met de mensen uit de buurt kennis maken.”

Dit  initiatief moet als platform dienen om elke inwoner van Malle de kans geven om in contact te komen met onze partij, onze visie, onze kandidaten en ons programma voor de volgende legislatuur.

"De N-VA wil in Malle naar de kiezer stappen als alternatieve bestuurspartij. Wij willen als nieuwe en jonge partij verfrissende ideeën aanbrengen voor onze gemeente": weet Wouter Patho. Op zondag 22 april kan u ons vinden tussen 9u en 12 u op de hoek van de Ganzenkuil en de Zandstraat in Westmalle.