N-VA levert burgemeester vanaf 2022!

Op 15 oktober 2018, over deze onderwerpen: Activiteiten en afdelingswerking, Algemeen Beleid, Verkiezingen 2018

Vanaf 2022 staat met Sanne Van Looy een jonge vrouw aan het roer van Malle. Dat hebben de twee grootste partijen (N-VA en DBM) afgesproken. “De kiezer gaf een duidelijk signaal. Ik ben heel erg dankbaar voor het vertrouwen en ben vastberaden om me samen met een sterke ploeg keihard in te zetten voor ons mooie Malle,” zegt Sanne.

Nieuwe coalitie

De kaarten zijn geschud. N-VA en DBM zijn de twee sterkste partijen in Malle met respectievelijk 22,8% en 23,1%. De N-VA verlengt daarom haar verblijf aan de leiding van Malle samen met DBM. CD&V komt erbij. De drie partijen slaan de handen in elkaar om de komende bestuursperiode 2019-2024 van Malle een nog betere plek te maken. Een alternatief was niet mogelijk.

Toekomst

De N-VA heeft campagne gevoerd op basis van inhoud en met een positieve boodschap. De Mallenaren wisten dat te smaken. We gaan nu aan de slag om tot een sterk bestuursakkoord te komen met ambitieuze plannen voor onze gemeente. Leve Malle!